Başlangıç > Genel > Lokantada Şiddetin Mağduru Yazar Masis Kürkçügil Soruyor: Kameralar Olmasaydı?

Lokantada Şiddetin Mağduru Yazar Masis Kürkçügil Soruyor: Kameralar Olmasaydı?

Taksim‘de yemek yerken 1 Mayıs nedeniyle ara sokaklarda eylemci arayan polisin yumruk attığı yazar Masis Kürkçügil, “kameralar o an olmasaydı daha kötüsü olabilirdi” diyor. İnsanların başına daha kötü şeylerin geldiğini vurgulayan Kürkçügil dava açmama gerekçesini ise şöyle özetliyor: “Dava açmayı düşünmüyorum. Yanlışlıkla bana tokat atan polise 3 ay ceza verirler. Olay temizlenmiş olur.”

Polisin 1 Mayıs’ta Taksim’in ara sokaklarında vatandaşlara dehşetin mağduru Masis Kürkçügil, polisin kendisine vurabileceğini hiç düşünmediğini söylüyor, “bilsem yumruk mesafesinde durmazdım” diyor.

bianet’in görüştüğü Kürkçügil, başına gelen olayın Mis Sokak’la Süslü Saksı sokağın kesiştiği bir lokantada gerçekleştiğini anlattı. Böyle bir olayın yaşanacağını beklemediğini kaydeden Kürkçügil, eğer böyle bir tavırla karşılaşacağını bilse, itiraz etmeyeceğini aktardı:

“Kameralar bizi çekmeseydi, polisin tavrı başka olabilirdi. Orada bulunan diğer insanlarda hırpalanabilirdi. Hepimiz eylemci olarak gözaltına alınabilirdik. Aklımızın ucundan geçmedi, bizimki de saflık.”

Dava açmayacağım

Kürkçügil dava açmayacağını açıkladı. İnsanların başına daha kötü şeylerin geldiğini vurgulayan Kürkçügil dava açmama gerekçesiniyse şöyle özetliyor:

“Dava açmayı düşünmüyorum. Yanlışlıkla bana tokat atan polise 3 ay ceza verirler. Olay temizlenmiş olur.” (Ayça Örer-Bianet)

Kategoriler:Genel Etiketler:
  1. anti-vali
    11 Mayıs 2007, 3:32

    Yapma Masis Abi, ” Ben dava açsam da birşey olmayacak” deseydin anlardık. Sana yanlışlıkla tokat atan polis, birarada gördüğü 3 kişiye yanlışlıkla neler yaptı… Peki olay nasıl temizlenecek? Dava açamyınca temizlenecek mi? Haddim değil ama ben olsam açardım dava, en azından pişman olsun, haddini bilsin…

  2. Kemal Turkoglu
    9 Eylül 2007, 19:08

    Masis beyin dava acmama nedeninin altinda baska bir neden yatiyor bence. Olayin sadece gorunen kismi Masis beyin tokat yemesi.

    Bir insan neden dava acmaz acaba bunu biraz dusunmek lazim. Ben eger bir konuda hakliysam kesinlikle dava acarim.

  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

